uykusuzanne__ veriyorum diliyle itiyor 🤣
Egenim hiç güzel değil çok fazla ağlıyor emziği tutsa en azından daha az ağlardı
tuanamoms_07 ilk doğduğu zamanlarda ben de alıştırmıştım meme reddi yapınca bıraktırdım. Meme reddimiz geçmedi ama emziği de hala tutturamadım🤣
Sarecee ya memeyi bıraktırırken kolay oluyo diyorlar ve çok fazla ağlıyor bizim kız meme reddi de var o yüzden tutturmak istiyordum