Nazendece merhaba, benim oğlum da 8 buçuk aylık.. bende mama veriyorum. Sadece mama verirken bu kadar kilo almamıştı , ek gıda+mama yiyince kilo almaya başladı. Ben naptığımı size söyliyim;
Sabahları kefirli yumurta yaparım yada yulaflı yumurta
Öğlen yoğurtlu tarhana , ıspanak(kıymalı) , yeşil mercimek(kemik yada ilikli kemik suyu) bamya yemeği, ciğer çorbası , sebzeli kuskus, kefirli pankek,
Tarhanalı pankek, keçiboynuzlu pankek.. aklıma gelenler bunlar
Arada bebek brownisi yapıyorum keçiboynuzlu
Akşam da avokado muz yulaf kefirle karışık veriyorum. Kefir yoksa pekmez koyuyorum mutlaka.
Aklıma gelen düzenli verdiğim yemekler bunlar, umarım faydası olmuştur size 🌸