Rumeysa34 Kızlar bebeğim gündüz asla kaka yapmıyor sadece geceleri kakasını yapıyor hemde 5-6 kere acaba sütüm mü yetmiyor bu durum niye böyle anlamadım gitti bilgisi olan var mı ?
tomvejerry Rumeysa34 kız yapsın da gece yapsın nolucak ayrıca doyup doymadigini cisli bezlerini sayarak anlarsın onla ilgisi yok
zumra-19 Bi yerde okumuştum bebekler gece bağırsak sistemleri rahatladığı için gece yaparmış benim bebeğimde gece yapıyodu