_The_ANA_ Kaçıncı ayda bıraktınız mamayı ? Bir de bildiğim kadarıyla bebeğinizin ek gıdayla arası oldukça iyi sizin için kolay olmuştur. Benim oğlumda Şuan ek gıda ve mama içiyor ek gıdayla pek arası iyi değil Eylül 14 te 18 aylık olacak tam 2 yaşında bırakayım mamayı diyorum ama bir tarafım da mama içmese ek gıdaya tamamen alışır mı diyor kararsızım 🤦🏻♀️