gokcemkaraman Gmzkyr sizde bebeğin ateşini koltuk altindanmi olcuyorsunuz internette en doğru ateş makattan ölçülür yazıyor da
Gmzkyr gokcemkaraman koltuk altından ölçüyorum , merak etmeyin o kadar farketmiyordur . Koltuk altından ölçün gerekirse calpol verin .
Sinemeyra gokcemkaraman olduktan sonrada 6 saat arayla verdim ama götürmeden de verirsen daha iyi oluyo ateşlenmiyo benim hemşire arkadaşım hep öyle yapardı bende öyle yaptım 4 gün oluyor bizde aşısını yaptıralı
beyzacmvrc gokcemkaraman bence hiç verme çıkarsa ver ben iyi değil diye duydum bi sebebi vardı da unuttum