Subaby Canım benim ki de 1 buçuk aylık. Ikınınca homurdanınca normal tuvalete tutuyorum çiş diye ses çıkarıyorum ve yapıyor rahatlıyor. Az önce aynı şeyi yaşayarak uyandım ve tuvalete tuttum şuan rahat. Yaptırınca inan sen de şaşıracaksın. Bağırsaklarına baskı yaparak çocuğa kolaylık sağlamış oluyorsun.