ayazbebek_0 Ayy valla geçen hafta biz öyleydik bir hafta falan sürdü sonra geçti her şeye bağırıyordu bütün gün evde çığlık atıp durdu yumruklarını sıka sıka mesela üniteye çıkıyor hayır gel oyuncak oynayalım falan diyorum alıyorum kucağıma anam bir başlıyor ağlayıp bağırmaya varya öfkesine kıp kırmızı oluyordu hatta eşimin çok hoşuna gidiyordu bağırması oda karşılık olarak bağırıyordu eşime de kızdım sen niye bağırıyorsun bi daha unutmuyor bütün gün evde daha çok bağrıyor diye sonra bağırmalarına hiç karşılık vermedik hep dikkatini başka şeylere çekmeye çalıştım öyle öyle geçti ama gerçekten çok sinir bozucu bir durum çünkü keyifsiz de oluyor hiç bir şeyden memnun olmuyor hep ağlıyor hem bağrıyor