Anneler merhaba anne sütünün kalitesini artırmak için bir şey yapan var mı aranız da. Kızım 1 ayda sadece 460 gram almış 2 ay 6 günlük şimdi sizce ne yapmalıyım sütüm var emiyor hatta bazen süt kesiği gibi kusuyor da ama kilo almamasına çok üzüldüm sizce mama vermeli miyim lütfenn yardım edin