Merhabalar,
Kızım 22 aylık ve sadece birkaç kelimesi var. Anne ,baba, dede, ay dede, su, karga gibi.. bir de hayvan seslerinin taklidini yapıyor ancak konuşması yok. Bursa’da konuşma terapisti öneriniz var mıdır? Tecrübeleriniz nasıldır? Şimdiden teşekkür ederim.