Merhaba canlar.Ben simdiye kadar farketmemisdim bugun aynaya bakdigimda soke oldum.Yeni dogum yapdim ve goysumun usdu hep damarlarim gozukuyor ama baya buyuk buyuk.Kendimden diksindim.Zaten depresyondayim birde bu damarlari gorunce cokdum iyice.Bunlar gidiyormu yoksa hep kalicakmi acaba.