Sultanim Sevgili anneler kabızlığa iyi gelen yada sindirimi kolay mama gibi bi mama öneriniz var mı acaba .teşwkkürler şimdiden
Zeynepalya_ve_annesi Signemzeynep hipp hakkinda hiç iyi yorumlar.yok bende almistim geri verdim.acmadan cok olumsuz yorumlar var internette
Pelinsel Zeynepalya_ve_annesi yaa bende kullanıyorum ne gibi iyi yorumlar yok merak ettim zaten doyurucu değil değiştirmeyi düşünüyordum sma ya geçicem gibi
Signemzeynep Zeynepalya_ve_annesi her bebege yaptigi etki farkli. Her bebek kendine has. Cok cabuk sindirildiginden kilo almadigini soyleyen bile var ama ben cok memnunum.
Zeynepalya_ve_annesi Pelinsel icinde siyah siyah seyler cikan varmiş....bebegi ishale yakalanan varmiş....bu mamayi kullaninca cocugunun agzi sisen varmiş...yani mamanin adini yazip kullananlar diye yazarsaniz cikiyor yorumlar 👍
Zeynepalya_ve_annesi [bilinmeyen] ben hep.meme veriyorum ama bazen mama veriyorum doymadigini hissettigim zaman yoksa mama vermek cok mecbur kalinmadikca emzirilmesi yanindayim
Zeynepalya_ve_annesi Signemzeynep tabikide oyle bana yaramayan sana yarar ben cok mama yedirmiyorum nadir arada bir veriyorum anne sutu aliyor gorumcem için cok arastiriyorum yani hangi mama iyi hangisinde ne var bakiyorum surekli