Rumeysnil önce beslenme aralarını açmayı deneyin çok sıkıştırmayın. Reflüden öğürüyor olabilir benim kızım de öyle şuan 6.5 aylık halaa devam ediyor mama içmek istemiyor öğürüyor sürekli. Bir de alerjimiz var bizim süt alerjisi o zamanlarda mama içmek istemiyordu her bir lokma içtiğinde kıvranıyordu buna da dikkat edin aklınızda bulunsun