Arkadaşlar 5 gün önce sezaryen doğum yaptım. Sütüm gayet iyi geliyor fakat bebeğim sağdakini iyi tutuyor, şovdakini çok arada emiyor. Ağzının içinde dolandırıp bırakıyor ve ağlıyor sonra. Pes etmeden ondanda vermeye çalışıyorum. Çok nadir başarılı oluyorum. Aynı şeyi yaşayan var mı,napabilirim,geçici bir şey mi?