Bidahaki ay odasını ayırıcaz nasipse 14 aylık olduk. Kamera gerekli mi yoksa telsiz yeterli olur diyen anneler var mı? Artık tutunup kalkmaya başladı beşiğinde korkuyorum düşer mi diye o yüzden kamera mı alsak dedik eşimle? Kullananlar varsa marka mıdel bilgidi de almak isterim. Bir de ayrıca izleme ekranı olandan mı almak gerekir telefon ekranından takip edilenler de iyi midir