Ysgl26 ikizlerinannesi24 biz de 3 aylıkken yaptırfık. Çok rahat oldu ankamadı hiç oğlum 2 güne de iyileşmişti zaten
atlassmoms ikizlerinannesi24 4 aylıkken yaptıracaktım doktor yapmadı sünnet derisi fazla diye, 7 aylıkken oldu 1 ay önce
MMG @ikizlerinannesi24 2 buçuk aylıkken yaptırdık. Kesinlikle bir an önce yaptırın o kadar rahat ve basit geçiyor ki.
aslaninannesiiii 2 aylikken yaptirdim.bugun tam 1 hafta oldu dikisleri dusmeye basladi bile cok rahat geciriyoruZ
Elifaycanur 4 aylıkken yaptırdık çok rahat geçti ilk gün biraz ağladı sonrasında gayet rahat normal bi şekilde devam ettik
Dmtak ikizlerinannesi24 ben üçüncü aya girince yaptırdım. İyikide yaptırmışım bir haftada iyileşti. Hemen yaptırın derim.
Sibtug ikizlerinannesi24 2 ay 10 günlükken yaptırdık valla iyiki de yaptırmışız şimdi 15 aylık sünnet derdim yok☺️
Egtzcn ikizlerinannesi24 2 aylıkken yaptırmak istedim ancak yumurtalıklarında fıtık varmış 6.ayı beklemek zorundayım kontrol için . Bence ne kadar erken o kadar iyi 😌