Asli92 babyandmoms 66 TL dedi eczane bugün sordumda araştırmak için almadım açıkcası çevrenizde kullanan olmuş mu acaba
Anita babyandmoms aldıktan sonra gördüm ama napiyim artık kullanıyorum bu bitsin daha temiz içerikli bakacağım fermix gibi
deletedmom719 Ssemanur bana da geçen gün hemşire verirken kabızlık yapar, tadı kötüdür huysuzluk olabilir dedi. Bende burda sordum içinde paraben olduğunu kullanmamam gerektiğini söylediler. Vegaferonu çöpe attım. Ya sidefer yasa bestiron alacağım
Sey Ssemanur bu ilacı bebeğime verdiğim gün hayatımda yaşadığım en kötü gündü sanırım. 2 gün boyunca sürekli huysuz ağlamalı durmadı hep kustu dahada vermedim vermemde midesinimi yaktı ne çekti çocuğum hiç durmadan kustu ve sıcaktı
Srht Ssemanur evet biz iki kez kullandık ağlamaktan çatlayacaktı çocuğum sidefer kullanıyoruz pahalı ama kabızlık yapmıyor.
balannesiii Keremduyguegemen kilosuna göre 1 damla canım bizimki en son 9.250 grdı o yüzden sabahları 9 damla veriyorum ve yarım saat bişey yedirmiyorum eczacı öyle demişti