Busaslan93 AntiFilozof siz eğitime başlıyorsunuz onlar da okulda destekliyorlar. Ama ilk bir hafta sizin yanında olmanız lazım çocuğunuzun
tuanamoms_07 Bildiğim kadarı ile devlet kreşleri bez ile almıyor. Ama özel kreşler alıyor hemşireyim arkadaşlarımın çoğu çocuklarını kreşe verdi ve bezli başladılar. Bende bezli vereceğim büyük ihtimalle 2.5 yaşında
Irmakmelegim AntiFilozof valla en yakin arakdasimin kzii 2.5 yaşında kreşe başladı 3 ay da bezi biraktirdilar okulda tabiki ewde aile desteğiyle fazlasıyla