Merhaba güzel anneler 3ay 17 günlük kızım yaklaşık 3 gündür fışkırarak kusuyor huzursuz karın ağrılı ishal di ateş yoktu ve bugün doktora gittiğimizde idrar ve kaka testi verdik enfeksiyon olduğunu öğrendik sizlerde böyle durum yaşarsanız zaman kaybetmeden doktora gidin sürekli emip emip fışkırarak dolu dolu kusuyordu yani kısacası antibiyotik başladık çok korkuyoruz nasıl geçer neden olmuştur sorduk kız çocukları çok fazla enfeksiyona acıkmış sizlerde bu durumu yaşayan varmı nasıl çabuk geçiririm nelere dikkat etmem lazım