Çocuk doktorumuz endokrinolojiye yönlendirdi, ordan geliyoruz pazartesi de kbbye gideceğiz (bademciği varmış ameliyat gerekebilirmiş, bademcik de büyüme hormonunu etkiliyor) . Oğlum 26 aylık röntgen çekildi ve kemik yaşı 1 yaş 4 aylık çıktı. Boyu %10′luk, kilosu ise %3′lük dilimde. 3 ay sonra kontrolümüz var boyu istenen düzeyde uzamamışsa tedaviye başlanacak. Bu durumu yaşayan var mı, hiç kilo almayan, boyu kısa bebeği vitaminlerden sonra kilo alıp uzayan oldu mu?