ArvenMom Merveeofs valla evde klima var arabada gittiğimiz mekanlarda ben hiç sorun yaşamadım alışkınım birde ondan galiba
tubiiik_ Merveeofs normalde bukadar kısa sac kullanmam kullanmadımda ama cok rahat ettim cok minnak toplanıyor gıne boneyide topuz bone kullanıyorum
tubiiik_ Merveeofs evet benımde cok gec uzar bi ilk evlendigim zaman cok uzamıstı hamilelikte bile cok uzamamıstı yanı şaç kesmenın günü varmış diye duydum ama dogrumu yalanmı bilmiyorum ☺️
Duyulurum Merveeofs doğru valla bende bir 3 yaş, bir de yenidoğan var, yenidoğan bakımı kolik alerjik falan değilse dünyanın en kolay şeyi 🙃
tuanamoms_07 Duygusaljelibon_ kıla asla tahammülüm yok o yüzden kuyruk kısmını da duştan çıkar çıkmaz örüyorum çok ağrıyor ama işte takıntı 😂
Zeliff Merveeofs düz fön çekiyorum o daha az rahatsız ediyor. Balıksırtı, at kuyruğu, bandana, tokalarla güzel ve sade toplama gibi şeyler. Normalde tesettürlüyüm ama evde saçıma çok önem veriyorum🤭
miniktosbagam Merveeofs ben hep orgu yapiyorum hem saclarim birbirine dolanmiyor hem de derli toplu ve guzel duruyor
Zeliff Merveeofs ilk doğum yaptığım sıralar bende salmıştım ama düzeni oturtunca sahalara geri döndüm 😅
Uyukizim-33 Merveeofs aynı ben yaa. Annemler ablamlar hep sen saldın bekarken çok bakımlıydın deyip duruyorlar ama yapamıyorum yetişemiyorum. Bekarken aşırı bakımlıydım haftada üç dört kere kuaföre giderdim şimdi o eski halimden eser yok
Halimea Merveeofs tepeden örseniz yarıya kadar çok yakışıyor. Arkayıda salaş bırakın. ortanca oğlumda bir çılgınlık yapıp saçlarımı kulak hizasında kesmistim😀. Aşırı rahat etmiştim.