Merveeofs Evde saçım hep iş topuzu modunda ama bazen ruhum daralıyor hep aynı hep aynı salık bırakınca da hava çok sıcak bayılıyorum bu kez siz nasıl kullanıyorsunuz saçlarınızı farklılık arıyorum 🤭
Cileklimilkshake Merveeofs ben açıyorum örüyorum topluyorum yarım topuz yatırım bağlama valla sürekli uğraşırım oranla buramla bssbshsbsnms
Merveeofs sadekahve_bitter yaa benim de çok dökülüyor kızım 3.5-4 aylık olduğundan itibaren başladı hâlâ da bitmedi
sadeturkvatandasi Merveeofs iş topuzu modunda Bu topuz yine iyiymiş benimki temizlik topuzu modunda😂 saçlarım ensemde olunca çok rahatsız oluyorum evde hep topludur.
Merveeofs sadeturkvatandasi normalde açık saç severim ama o kadar sıcak kii Max dayanma sürem 3dk falan oluyor 🤭
Arenmom17 Merveeofs bebişim 5 aylık 5 aydır ful topuz😂 bide 3. Ayda dökülmeye başladı felaket dökülüyor istesende açamam artık😂
Halimea Merveeofs saçlarım uzun topuz yapınca başım ağrıyor , ya yandan tek örgü ,yada enseden ,örerim genelde hep örgülü olur.
Duyulurum Merveeofs Bu aralar hep at kuyruğu. Mısır örgü, mısır örgüyle topuz veya balık sırtı örgü yapıyordum önceden ama yeni bebegim doğdu örgüye fırsatım olmuyor :)
Yuzuklerin_efendisi0 Merveeofs Saçlarım duştan sonra kabarır, kuruyunca hemen düzleştiryorum. Bana 2 gün gidiyor. Temiz ve derli toplu duruyor. Çok daraldım mı at kuyruğu o şekilde bile güzel duruyor.
Karpuzlufistiksarma Merveeofs tepede topuz 😁hani bu çin mi japonmu yapıyorlar tepeden ondan . Acayip dökülen bi saçım var . Allah korusun bi yemeğe dökülse eşimde yemez bidaha o derece
Merveeofs Karpuzlufistiksarma dökülme ortak sorun gördüğüm kadarıyla yaptığınız özel bir hir şey var mı pekii