Kızlar oğlum 14 aylık. Bi haftadır falan bildiğin mememde yaşıyor. 10 dakikada bi grlip ııh ııh diye mememi gösteriyo gelip açıp emiyo.. artık o kadar sütüm de yok ama sürekli bi emme arzusu. Emzirmeyince çığlık kıyamet ağlıyo napıcam bilmiyorum..sıcakta zaten nefret geldi kan ter içindeyiz ikimizde..bu zamana kadar resmen zorla emzirmiştim şimdi ne olduysa. Emesi geldi dananın.. pazartesi işe başlayacam onu mu hissetti acaba yavrum? Ne yapmamı önerirsiniz. Doktor artık yavaştan emzirmeyi bırakabilirsin istersen demişti ben de öylsie düşünüyodum zaten zorla emiyo artık diye.? Şimdi işe de başlıycam arar mı beni bu şekilde çok üzülüyorum. Önerilerinize açığım oyuncak tv falan asla vazgeçirmiyo meme krizi gelince.. ve aylar sonra yeniden memede uyumaya başladı kendi kendine uyuyodu ne güzel.. napıcam ben