Edada Kızlar smdi benim adetim düzenli olarak 20si gibi başlıyorduu bu ay 3 ünde oldum 13 gün kadar gecikmeli oldum şimdi bu adet günüm değişmiş mi oluyor beni aydınlatin😂
Ysgl26 Değişmeyedebilir değişedebilir..bszen benim de bi hafta falan grcikmem oluyodu ertesi ay yine normal gününde oluyodu..
Edada Ysgl26 gebelik şüphem var test yapicam o yüzden kafam karıştı ayın 3 unu beklemelimiyim yoksa beklememelimiyim diye 😂😂