Kızım 7 aylık. 2 aydır ek gıda veriyodum ve iştahı o kadar güzeldiki ne versiysem yiyordu. Ama şu son 4-5 gündür sürekli ağzında bekletiyor ve asla yemiyor. Az önce ağladım hüngür hüngür. “Şu’nun çocuğu seninkinden büyük hiçbişey yemiyo, seninki herşeyi yutuyo “dediler, dediler. Nazar deydi gerçekten nazara yoruyorum başka açıklaması yok. Çünkü çok iştahlıydı o kadar üzgünümki.. nasıl eski haline dönecek bilmiyorum ne yapıcam bilmiyorum. Böyle bi durum yaşayan ve düzelen var mı aranızda???? Kehribar aldım baya sakinelştrdi dişle alakalı değil. Yemeği çok seviyo çünkü off