Gzmavci Merhabalar bebeğim 30 haftalık erken doğdu ve gözünde şu an rop var ve lazer yapılacak yaptıranlar bilgi verebilirler mi düzelme oldu mu zor bi işlem mi küvezde ne kadar kaldı😔
Deletedmom113 Gzmavci lazer degilde igme vuruldu 2 gozune 3 ay kuvese kalmıştı çok şükür geçti 9 aylık olana kadar takip edildi
Deletedmom113 Gzmavci devlette yapıldı canim evreler degiaiyor ilk igne vurulduğunda 2 evrendeydi sonradan hep değişti 3 kadar geldi ama cokk şükür atlati anne sütü cokk önemli rop.icin