Geçen hafta cuma günü sezeryan doğum yaptım ama dünden beri düşmeyen ateşim var hep 38 37 buçuk civarı dün kendi kadın doğumcuma gittim dikişler iyi dedi ultrasonla baktı akşama doğru ateşim çıkınca acile gittim bütün kan tahlillerim yapıldı enfeksiyon yok dedi doktor sadece idrar yolu enfeksiyonu var dedi ben genel olarak iyim ama ateşim düşmüyor bu durumu yaşayan var mı