Usnac1995
Yani şunu unutmayın sadece 1 yıl giyiniyorlar.
Seneye giyer mantığı maalesef uyuyor mu artık bize. Bıraktım bende, ocakta ayağı 21 numara idi ve inansın mağaza satış danışmanı ile hesapladık. Ben hem bu yıl hem gelecek yıl cıkartalım diye Nike ve Adidas’ı 23,5 ve 24 olarak aldım. Şuan tam oluyor sadece İgor büyük geldi oda seneye çokta.
Ama adıdas ve Nike seneye olmayacak 😔
Vans bu hesaba göre aldı ablam ama maalesef bu sene sadece.
Artık söyle bir düşüncedeyim belli bir yaş grubuna göre yazık gerçekten tek spor ve 2 sandalet yetiyor artık. Aman bütün kiyafete uygun çok düşüncesinden çoktım artık. 🤣