Arkadaşlar ikiz bebeklerim var 2 aylık şuanda pusetlerinde gidiyorlar arabada ama yakın zamanda küçülecek gibi pusetleri. E bebekte de indirim var oto koltuklarında alayim diyorum. Ama kafam inanılmaz karıştı ve açıkçası çok da araştıramadım bebeklere bakmaktan. Kullanıp memnun kaldığınız oto koltuğu tavsiye edebilir misiniz bir de neye dikkat etmem gerek bu oto koltuğu konusunda. Mesela 360 derece dönmesi şart mi önemli bir detay mi. İsofix bağlantısı eşimin de benim de arabamda mevcut fakat 360 derece dönmüyorsa emniyet kemeriyle takmak gerekir dedi bu gün görevli. O güvenli mi ? Bir de 18 kg ye kadar mi almam mantıklı 36 kg olandan mi. Yardımlarınızı bekliyorum teşekkür ederim şimdiden 🥰🥰