Kızlar benim 17 günlük bebeğim var ilk doğduğu zamanlar sütüm gelmedi 5 gün kadar mama verdik sonradan emzirmeye başladım gece emmek istemiyordu mama veriyordum zorla da olsa gece de alıştırdım 6 gündür sadece anne sütü veriyordum hiç mama yoktu yani sütüm o kadar geliyordu ki mememi tutturmaya çalışırken üstüm ıslanıyordu sütümden bugün ise göğsüm yumuşacık hiç sütüm yok gibi kızım 20 dakikada bi emmek istiyor doymuyor mu anlamadım yoksa sütüm mü çekiliyor rezene ve suyu çok içiyordum dün biraz aksattım ondan mı oldu acaba moralim çok bozuk ya