Kızlar ilk çocuğumda görmedigim seyler görüyorum göbekte akıntı 7 günlükken göbeği düştü düşmeden kanlı akıntı oldu rif kullandik 1 gün sonra düştü. Doktor o gün bakmıştı gümüş nitrat ile yaktı. Bu sefer yeşil akıntı gelmeye başladı. 1 haftadır yesil akıntı geliyor dün çocuk cerrahına gittik oda önce temizledi kulak pamuğu ile sonra yine gümüş nitrat ile yaktı arada sizde böyle temizleyin dedi. Ama akıntı devam ediyor pazartesi kontole gidicez yine yakabiliriz demişti. Amane kadar sürecek böyle atletleri hep batıyor bebeğimin göbeğini öyle gördükce içim aciyor. Tecrübesi olan anneler tecrübelerini bana yazabilirmi.