Kızlar beebegım 1 aylık 1 aydır uykusuzluk cekıyorum cok zor cok zorlanıyorum yeme içme sıkıntılı zaten zombi gibiyim kendimi kötü hissediyorum dogumdan önceki kılomdan daha fazla zayıfladım sıcaklar bi yandan kaynanam bende halbuki ama kımse sen yat dinlende bu gece ben bakayım demiyor uyku zayıf noktam ben gibi kaç kişi var günleriniz nasıl gecıyor