Bebeğim bugün tam 15 aylık oldu ve hala diş çıkarmadı doktorumuz normal olduğunu söylüyor. Tüm değerlerimiz normal kilomuz iyi. Problemimiz şu ki püre gibi şeyleri yedirdiğim zaman midesi bulanıyor. Dişi olmadığı için 2 aydır kabızlıkla uğraşıyoruz. Öğlen mutlaka çorba içiriyorum sürekli sıvı şeyler vermeye çalışıyorum bol su içiriyorum ishal yaptıracak evdeki yöntemler artı dulcasoft veriyorum. Sizce başka ne yapabilirim dişi çıkarması genetik diyor doktorumuz herhangi bir eksiklik veya hastalık değil şuan diyor bilmiyorum ama o kabız olup zorladıkça ne yapabilirim başka diye düşünmekten günlerdir baş ağrısı çekiyorum