Merhaba dogum yapalı 9 ay oldu ilk kez regl oldum cumartesi basladı ıkı gün çamur gibi geldı az az ama salıdan beri yogun sekılde gelıyor 🤦♀️ gebelık öncesı ıkı gün suruyordu ve sımdı geldıkce gelıyor sizlerinde boyle uzun mu sürdü ıkıncı regl de eskı düzenınıze girdiniz mi