Aselfilizmoms Kan ilacı olarak sidefer damla kullananlar 5 aylık bebişe günde kaç damla veriyorsunuz 🙄
Abrek1864 Aselfilizmoms merhaba bende kullanıyorum kılo +3 damla olrak kullanıyorum kuvezde yattık erken dogum sebebı ıke o zamandan beri bu sekılde kullandırıo doktorumuz insta da tabipanne die bir bayan var oda aynı doz da soyluyor
Adendilek Aselfilizmoms ben 7 damla veriyorum doktorumuz kilo başına bır damla ama her doktor farklı bırsey söylüyor
Ftmnrdgr Bende sidefer kullandım 2 aya yakın ama demiri hiç yükselmemiş doktor ferrum verdi ona geçtim bende kilo başına 1 damla demişti doktor sideferde
Aselfilizmoms Adendilek şuanlık +3 le başlarım bu hafta kontrole gidince tekrar bi doktora danışırım olmazsa