bebegimherseyim_ Nasıl kullanıyorsunuz bugün ilk defa kuzuma denedim ama biberon olmadığını anlayınca çok ağladı nasıl alıştırırım? Biberon meme reddi yapıyor bizde o yüzden kullanmak istemiyorum onu
Ececiiim bebegimherseyim_ yenidoğduğunda mamayı onunla vermiştik hiç biberonla tanışmadan içiyordu o şekilde
bebegimherseyim_ Ececiiim ben biraz geç kaldım galiba 2.5 aylık şuan 2.ayda meme reddi yaşadım biberonu kesmiştim ama sütüm yetmemeye başladı mama takviyesi veriyorum tekrardan biberonu alırsa mememi emmez korkusuyla kaşık biberon aldım onuda beğenmedi içmiyor onunla ya
Ececiiim bebegimherseyim_ tabi ay olarak biraz büyüdüğü için kaşık biberon yetmeyebilir. Ama mama meme giden anneler var biberonla veriyorlar red hepsinde olmuyor sanırım
Ececiiim bebegimherseyim_ siz yine de bol bol emzirin sütünüz artar hem de mamaya çok çok alışmamış olur red yapmasın ilerde ☺️☺️