Uyuyorken mamayı anlamadan içiyor.Ama uyandığında zorla içiyor sürekli biberonu çıkarmak istiyor.Püskürtüyor gibi sesler yapıyor.Uykusunda içtiğin de kusmuyor ama uyanıkken içince hemen çıkarıyor başına gelen oldu mu ? Mama kusturuyor desem uyurken de kusmaz mi ? Acaba mamayı sevmedi ben mi anlayamadım