Tb19 Bebeğim salı günü 40 günlük olucak bir zamandır gece kakasını yapmıyor acaba uyku arasında gerçekten ememiyor mu o yüzden kakasını yapmıyo olabilir mi
Htcypc Tb19 40 ı çıkana kadar hergun gece kakasi yapiyordu. Sonrasında düzeni bozuldu bazen yapiyor bazen sabaha karşı yapıyor artik
Minnospanda Tb19 cocuk her emdiginde veya her gece kakasini yapicak diye bi kural yok ki. Yavaş yavaş azalıyor yapması ve uykuda genelde yapmazlar diye biliyorum zaten
Haticemre12 1-2 aylık orasını hatırlamıyorum ama benim bebeğimde belli bi süreden sonra gece kaka yapmayı bırakmıştı😬
tomvejerry Tb19 benim bebeğimde gece boyunca ıkınıyo sabah 6-7gibi yapıyor doktor normal dedi de bence hiç normal değil gazda cikaramiyor sabaha kadar hiç derin uyuyamiyor yavrum
Tb19 tomvejerry benimde aynı sabaha kadar rahatsız zaten gazlı olan bi bebek sabaha kadar yapamadığı için ıkınıyo bence