orkideSeverim Doğumdan sonra ne alyansım ne tek taşım oluyor değiştirmek istiyorum ama nasıl yüzük alsam bilemedim kullandığınız yada sizinde hoşunuza giden yüzük modellerinin fotoğrafını atarmısınız fikir olsun hem 💍☺️
Mazikeen orkideSeverim klasik alyans kullanıyorum diğerleri bana alyans gibi gelmiyor o işlemeli taşlı fln olanlar birde baget takıyorum sağ elime
tomvejerry orkideSeverim normal tektaş ve düz alyans takıyorum tam tersine benimde şöyle taşlı işlemeli alyanslar hoşuma gidiyor ama işçiliği çok fazla oluyor diye alamadım bi türlü,ama size baget öneririm çok zarif duruyor😊
orkideSeverim Mazikeen bagette kullandım taşları çok döküldü ben böyle sürekli kullanıyım zarif olsun istiyorum ama düz ince alyanstada gözüm var 🙃
orkideSeverim tomvejerry bagetim vardı taşları çok dökülüyor ben sürekli kullanıyım ama zarif olsun istiyorum ama ince alyansta aklımda🥲
Laden orkideSeverim her gün taktıklarım bunlar. Taşlı olanı alyans niyetine takıyorum. Normalde alyansım klasik düz ince olanlardan☺️
Laden orkideSeverim 1 sene olmuştur alalı hiç dökülmedi. Taşları tırnak olanlardan alırsanız düşmez☺️
Ogulluana orkideSeverim klasik alyanslardan takiyorum ne ince ne kalın yok gibi parmağımda rahat oluyor
Ogulluana orkideSeverim gramın 140 lira olduğu zamanlarda almıştım çifti 600 liraya almıştık eşimle 🥲