Arkadaşlar Doğum yapalı 22 gün oldu bu göbekten aşağı inen siyah çizgi doğumdan sonra daha kalın ve daha koyu oldu bu ne zaman geçer yada bu çizgi için kullanılan krem falan varmı bildiğiniz ? bişey kullanmak gerekiyor mu? cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 🫶🌸