Gece uykumiz güzel ama gündüz 30 dk uyuyor ve ağlayarak uyanıyor tekrar sallıyorum yine uyanıyor bu şekilde 2 saati doldurmaya çalışıyorum atak haftasiydi geçer dedik ama hala geçmedi tekrara düzene girer mi acaba
Bu aya kadar gündüz ve gece düzenli bir uykumiz vardı ama artık yok