Aylinkoo Kızlar sütümü sağıp veriyorum. Şuan 3 saaate bir 150 içiyor. Ama sanki doymuyor gibi geliyor. 175 yapmalı mıyım ? Yoksa çok mu olur bilemedim. Sizlere danışmak istedim.
Ozgenizz Bebekten bebeğe deişiyormuş günde 5 defa çizli bez yapıyorsa doyuyordur kilo alımında iyiyse sorun yok demektir