Merhaba. Dogum yapali 22 gun oldu. Akintim azalmisti, kahverengiye donmustu hatta. Fakat bugun cigere benzer ceviz buyuklugunde parca dustu gunluk pedime. Biraz kan da eslik etmis, gunluk pedim dolmustu. Doktor kanama artarsa muayeneye gelin enfeksiyon olabilir dedi. Boyle bir durum yasayan oldu mu, acikcasi icim hic rahat degil:( bu arada ikinci normal dogumum.