Bence ekrandan uzak tutmanın yolu ekranı hiç bir şekilde ekranı bir seçenek olarak görmemek. Bilmiyorum belki uzun vadede ben de izletirim büyük konuşmayım ama ben ekranı seçenek olarak görmüyorum. Yemek yemiyor da yemiyor, altını zor değişiyorum ama açmıyorum.
Ki en tehlikelisi yemek yerken izlemesi. Doyduğunu ne yediğini bilmiyor ayrıca başka türlü yemez hale geliyor