Bbcrrr Kızlar merhaba bebek arabasının gölgelik kısmı açılıp kapanıyor ya hani o gevşemiş sanırım güneş gelmesin diye kapayım dedim hemen tak diye geri düşüyor baktım takılan yer de kırılma falan yok ne yapayım akıl verseniz…🥲
beyzzsenturkk_ Bbcrrr biz oraya çengelli iğne taktık😂😂😂😂😂 artık açılamıyor bizimde öyle oldu benim kız sürekli çekeçeke gevşetti
Bbcrrr beyzzsenturkk_ ay bu sıpalar fenalar 🤣🤣🤣 çengele ne tarafa taktınız ay denicem bunu mantıklı 🤣😍
beyzzsenturkk_ Bbcrrr arkaya pusrtin minderine taktım ucu da gölgelikte gerçi çeke çeke iğneyi de yamultmuş
Bbcrrr beyzzsenturkk_ ahahahha ayyyy daha arabadan çıkartamadım arabayı merak ediyorum bende becerebilir miyim diye bakiiim
beyzzsenturkk_ Bbcrrr her beş dakikada bir dışarda örtüyü çekmekle düzeltmekle uğraşıyordum eşim iğne taksak nasıl olur dedi bir süre çok güzel gitti ama iğnelerin orda olduğunu gördüğü anda kızım tekrar çekmeye basladı bakalım yakında dikmeyi düşünüyorum artık gerçi onu da söker mi söker 😂😂😂
Bbcrrr beyzzsenturkk_ seninkinin en azından bi sebebi var 🤣🤣 anlamadım yani neden buna önlem olarak bir şey yapmamışlar dimi bu ihtimalleri de düşünmeleri gerekiyor 🤭🤣
beyzzsenturkk_ Bbcrrr artık desteksiz oturabildiğinden puseti bırakıp koltuğa dönene geçicem ama cok sinir bozucu yani insan daha doğru dürüst bi lastik bişey takar oraya gerçi bir kere görmeyiversinler daha akıllarından silinmiyo o illa ki ordan kopacak yani
Bbcrrr beyzzsenturkk_ evet ben puseti bıraktım, çünkü sığmıyordu ve rahat uyuyamıyordu büyüye geçtim ama bunu da halletti zaten bende bunu bi beğenmedim gibi ya ne bilim tuhaflar ayyyyy ne değişik şeyler ya