Bebee ben üç yenidoğan uzmanı iki çocuk doktoru ile görüştüm hepsi de yaptırmamı önerdi zaten yaptıracaktım ama ayları ve dozları kafamda yoktu. Bebeğim 2. Aydayken rota yaptırdım çünkü çok geziyoruz ve salgın vardı normalde 3. Ay yaptırılıyor rotarix yaptırdım 2-4. Aylarda planladım. Beksero ve nimernix menenjitleri de ilk dozlarını yaptırdım 3-5-13 olarak planladık. İki aşıyı farklı bacaklardan yaptırdık ateşi olmadı ama beksero ağır bir aşı ağrı yapıyor o yüzden inledi aklına geldikçe ama genel olarak 2. Ay aşılarına göre daha iyiydi. Menenjit bende yaptırılmasını kesinlikle öneriyorum yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim bebekler menenjit virüsünden engelli kalabiliyor ve ülkemiz çok fazla göç aldığından artık bu aşıların kesinlikle yaptırılması gerekiyor. Ben hamileyken aldım aşıları çünkü zaten yaptıracaktım eczacı arkadaşım dolabında tutuyor. Ben aldıktan sonra %35 zam geldi. Rota 850 nimernix ve beksero 2000 tl tek doz