Kızlar kızımın tırnak yeme saç yeme gibi alışkanlıkları oluştu onun için pedegoga götürdük 2 yaşında şu an da ağlama krizleri vs de var bizi bırakıp kaçıp gitme söz dinlememe gibi neyse götürdük ne diyecek diye beklediklerimin tam tersini söyledi doktor biz aman çocukta travma olmasın aman kızım canım kızım pohpohluyoruz çocugu meğer yanlış yapıyormuşuz sizde durumlar nasıl? Çocuk anne yada babadan korkmalı dedi hayır dediğinizde yapmamalı dedi bu otoriteyi şimdi kuramazsanız ilerde hiç kuramazsınız ve ergenlikte her şey daha kötü olur dedi bende tam tersi düşünüyordum çocukluk tramvası olmasın diye hep suyuna gitmeye çalışıyorum meğerse bilmeden kötülük yapıyormuşuz çocuğa çok şaşırdım bunları duymayı beklemiyordum