2dunya1blog Bence biberonla verin, hiç şırınga, kaşık mamayla uğraşmayın. Ben meme reddi olmasın diye alıştırmadım biberona, şimdi biberonu tutmuyor. Hem sütüm azaldı hem işe başlıyacağım, babası bakıcak önce, sonra annem gelicek. Beş aylık oldu bugün, ayrıca üç dişi çıktı herşey peş peşe. Bende salı günü işe başlıyacağım.😩
Bence sonradan biberona alştırmak daha zor. Benimki ittiriyor biberonu…