melisaninannesi 3 aylık olduğu dönemlerde genel olarak bir meme reddi yaşanıyor sanırım. Bizde de olmuştu. 2 hafta kadar sürdü. Pes etmek istemedim, etmedim de açıkçası. Zorlayarak değil belki ama nasıl içebiliyorsa öyle devam ettim. Ayakta, sallanarak, yatarak vs. Tabi daha sonra atlattık. Sabır gerekiyor biraz. Kolaylıklar diliyorum. Saygılar 💐