Larenannesii Kızlar merhaba 14 gün önce doğum yaptım aşırı bi kilom yok hamilelikte de 10 kilo aldım şuan 76 kiloyum yine de rahatsız hissediyorum kendimi diyet yapmaya kararlıyım ama şuan başlasam çok mu erken olur diye düşünüyorum emziriyorum da sütümü etkiler mi acaba?
Deletedmom_68 Larenannesii etkiler kuzum biraz daha bekle zaten emzirirken yemeyi abartmazsan daha gidecek kilolar
Dlrskara Larenannesii valla asla diyet yapmadım 20 kilo almıştım emzirdiğini için 2.5 ayda 16 kilom gitti
theblackvirgo Larenannesii al bendinde o kadar 4 ay olcak hala dogum kilom var başlamamız lazım artik
tuanamoms_07 Larenannesii çok erken daha regl olmadın bile ki regl olunca bir anda iki üç kilo gidebiliyor bende öyle oldu. Ben 2 aylıkken son 3 kilom kalmıştı şuan çok daha iyiyim. Bence diyet yerine bebeğin uyurken ufak egzersiz yapabilirsin ki 3. Aya gelince bebeğin kucak isteyecek o kilolar hiç kalmayacak emin olabilirsin. Şuan benim kızım hep gezmek istediği için ben eski halime döndüm. 65 kilo ile doğurdum bir hafta sonra 60tım regl olduktan sonra 53 şuan 50 kiloyum.
Larenannesii Deletedmom_68 Yemeği abartmıyorum canım zaten sıcaklardan insanın bir şey yiyesi bile gelmiyor valla 🙄 bende erken diye düşündüm ama yine fikir alıyım dedim teşekkür ederim 🌸
Deletedmom_68 Larenannesii rica ederim ben ilk 4 ayda 25 kilo verdim canım hiç acele etmene gerek yok🫶🏻
Larenannesii tuanamoms_07 İlk gebeliğim pek bilgim yok nasıl olucsk diye doğum yaptıktan 1 hafta sonra aynı kilodaydım ödemim çok vardı doktora sordum hatta ayaklarım çok şişti kendi geçer dedi şuan şişi indi çok şükür ama kilom ne durumda bilmiyorum bencede erken ama yine de danışmak istedim inşallah benden de böyle hemencecik giderler 😂 egzersiz yapmaya korkuyorum dikişlerime bir şey olur diye 🥲
tuanamoms_07 Larenannesii sezeryansa ona da erken zaten ama sonrasında rahim toparlama egzersizi yapabilirsin canım
Gznpmv Larenannesii ben bir hafatalıkken başladım emziren anne diyetine ,diyetisyene gitti. ,seren gülseven İnstagramda var ,ona göre veriyorlar zaten süt azalmaz inş ,kilom çok fazla 110 ,ondan hemen başladım ciddi bir ödemimde var