Jeliboonn canım hiç bilmiyorum biliyorum desem yalan olur ben yaptiricaktim çevremdekiler yaptır dedi doktorumda gün verdi yaklaşık bi 8gun sonra yaptır dedi hastaneye gittiğimde aşı için geç kaldığımı bu yüzden yapamiycaklarini soylediler o yüzden yaptıramadım ilk rota gecirdigimizde ishalimiz ve kusmamiz çok çok fazlaydı ama gene ateş yoktu serum falan derken 1haftada iyileşti.tabi bebekten bebeğe değişiyor ben hemşireyim hastanede çalışırken günlerce hatta aylarca hastanede yatan bebekler biliyorum su kaybindan çok şükür bizde böyle bişey olmadı rabbim gostermesin geçirenlere de Allah şifa versin şimdi gene rotaya yakalandık ikincisine hafif ishal kusma yaşıyoruz su içiyor sürekli ama beslenmesi sıfır 3gundur ağzına tek lokma sürmüyor 1ogun süt icebiliyor bitek bende yıprandım stres yaptım haliyle çocuk yemiyor gidip serum taktirmayi düşünüyorum